Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

Pentru a mănca sănătos nu e neapărat să alegi o dietă sau să procuri doar produse ecologice. 4brain a discutat cu nutriționiști, trainer de fitness și autorii cărților despre sănătate și consumul corect de alimente, și am aflat ce consumă ei la micul dejun. Astfel, am descoperit că putem mănca și noi la fel de sănătos.

Omletă cu avocado

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Acest delicios dejun, bogat în proteine și grăsimi vegetale cu siguranță va reprezenta o bucurie de dimineață.
încălziți cuptorul pănă la 200 grade. Tăiați avocado în jumătate, scoate-ți semința și 2 lingurițe de miez din fiecare parte. Turnați în jumătăți ou, adăugați roșii, sare și piper după preferințe. Se pregătește în cuptor 20-22 minute.

Fructe și păine prăjită cu unt de migdale și salam

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Mulți vor considera această combinație stranie. Dar, de fapt împreună reprezintă o combinație delicioasă și consistentă.

Ou, păine prăjită cu avocado și afine

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Toast cu ceriale, piure din avocado și un ou pregătit la foc mic. Toate acestea, condimentate cu ardei roșu și verdeață proaspătă. Afinele și verdeața, reprezintă antioxidanți extraordinari, iar ardeiul roșu stimulează sistemul sangvin.

Piure din afine și ghimbir

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

eastewart

Acest dejun menține un echilibru perfect: proteine, grăsimi și carbohidrați. Afinele și ghimbirul reprezintă un depozit de vitamine pentru imunitate.

Fructe, legume și păinea prăjită

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

minimalistbaker

Păinea prăjită cu unt de migdale, piureul din avocado, semințe de floarea soarelui și semințe de susan. Ar fi bine pentru acest dejun să adăugăm și un smoothie verde. Fructele și legumele sunt componentele obligatorii.

Omletă cu rucola

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Scrob cu verdețuri, o sursă excelentă de proteine și vitamine.

Smoothie din avocado

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

eating-made-easy

Un dejun copios pentru cei activi. Receta universală: ½ avocado, ½ pahare de iaurt, ½ pahare de lapte, 1 banană, un pic de vanilie și spanac. Gustul vă va surprinde.

Clătite delicioase

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Receta e simplă: o lingură de amestec de protein, albușuri de ou, ½ pahare de piure din banana și semințe mărunțite de in. Acesta poate fi consumat cu un ceai verde. Gustos, încăntător și plin de proteine.

Fulgi de ovăz cu piure din banană

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Fulgii de ovăz cu lapte o să-ți asigure energie pentru întreaga zi. Iar piureul de banană îți va oferi un gust original.

Omletă cu avocado și somon

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Alături de omleta obișnuită de dimineață poți adăuga avocado și o bucată de somon. Un dejun consistent și bogat în proteine.

Supă de casă

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

Cheryl Harris

Pentru admiratorii bucătăriei tradiționale. Supa de pui cu morcovi, țelină și tăieței, va fi cu siguranță un început bun pentru o zi de lucru.

Omletă din legume

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

instagram

Această cantitate poate fi repartizată pentru 5 mese. E simplu să-l prepari, vei găsi mereu în frigider o legumă.  

Toaster cu avocado, cașcaval și ou

Ce mănâncă oamenii sănătoși la micul dejun

anutritionisteats

Toasterul împreună cu avocado și cașcavalul trebuie încălzite în cuptor. Deasupra puneți un ou proaspăt gătit și condimentați. Nu e doar o sursă de proteine și grăsimi vegetale, dar și un  motiv frumos de-a prepara ceva de dimineață. 

sursa: adme.ru

Recomandăm
Noi pe Facebook